TARGUL
Targurile sunt concepute tot pentru a comunica, pentru a prezenta auditoriului noutatile. Ele sunt grupate pe domenii, pentru a evita amalgamul, dar si pentru a stimula bransele sa competitioneze. Astfel, cererea si oferta pot fluctua liber pe piata (cel putin teoretic), in astfel de targuri. Ce mai e nou in publicitate, ce mai este nou in constructii, sau ce noutati mai aduce lumea turistica, spre exemplu? Ele au un caracter plurivalent, dar si unul ludic, interactiv, vizitatorii beneficiind de oferte speciale, de reduceri, pentru ca ofertantul, la targuri, vinde la prima mana si in felul acesta, pretul este mai mic decat pe piata, iar invitatii au si posibilitatea de a alege. De aceea, se spune ca daca nu ai un stand la targul tau de profil, inseamna ca nu existi! Si de aceea suntem noi aici, ca sa va "construim" imagine si standuri frumoase. Targurile sunt preferatele presei.
Noi va construim scenariul
si regia, dar aplauzele le primiti Dumneavoastra!
Echipa noastra va poate ajuta sa:
» anticipati reactia opiniei publice
» analizati feed-back-ul
» gasiti solutii manageriale
» stabiliti programe de relatii publice
» evaluati aceste programe
» monitorizati presa si relatia cu mass-media
» coordonati comunicarea interna
» coordonati organizarea evenimentelor
» identificati problemele interne si externe beneficiati de cele mai frumoase si potrivite decoratiuni
"Filmari - serbari in gradinite si scoli, DVD-uri personalizate cu numele si fotografia copilului si ale doamnelor educatoare/invatatoare. Numai 15 ron/pachet/copil"