PREZENTARE Avantgarde Pro'Action planifica si implementeaza actiuni sustinute pentru obtinerea si mentinerea bunavointei si intelegerii mutuale dintre client si mediul sau. Evenimentele sunt o investitie si nu un joc al intamplarii. Fiecare detaliu trebuie cantarit si evaluat minutios, pregatit cu foarte mare atentie.
DEPARTAMENTUL DE RELATII CU CLIENTII
Interfata dintre agentie si client este reprezentata de catre departamentul de relatii cu clientii. Departamentul de relatii cu clientii este important pentru intreaga echipa a agentiei deoarece culege informatia de la client, o intelege si o transmite intocmai catre celelalte departamente. O alta latura importanta a acestui departament este aceea de consiliere a clientului pentru intregul program de promovare. Departamentul mentine relatia cu solicitantul de la inceput pana la sfarsit, incluzand si asistenta pe toata durata evenimentului.
DEPARTAMENTUL DE PLANIFICARE SI STRATEGIE
Programul evenimentului este stabilit de echipa care planifica si elaboreaza strategia actiunii si face studiu de piata pe termen mediu si lung. Fiecare informatie primita de la departamentul de relatii cu clientii este cuprinsa in planul de actiune si evaluata. Atat desfasuratorul, cat si necesarul organizarii, sunt punctate decisiv si apoi construit bugetul.
DEPARTAMENTUL DE CREATIE
Se ocupa de imaginea mijloacelor de promovare, fie ele audio, video sau tiparituri. Materialele promotionale sunt concepute de o echipa formata din art director, care are ca responsabilitati grafica si copywriter -ul, care creioneaza fiecare litera a mesajului de transmis, in cuvinte potrivite. Creatiile noastre au caracter unic, personalizat, in functie de tipul evenimentului.
DEPARTAMENTUL DE PRODUCTIE
Are datoria de a urmari cu responsabilitate maxima executia materialelor promotionale. De asemenea, negocierea cu tertii intra in atributia departamentului de productie, astfel incat sa poata oferta clientului cel mai avantajos raport calitate/pret.
DEPARTAMENTUL DE MEDIA
Este cel mai important departament al agentiei de relatii publice. Toate eforturile depuse pentru organizare nu au nici o valoare fara mediatizarea evenimentului. Departamentul are menirea de a actualiza baza de date cu persoanele de contact din mass-media, de a stabili noi contacte si de a le fructifica pe cele existente. Specialistii nostri au abilitatea de a utiliza stiluri diferite pentru materialele pe care va fi nevoie sa le realizeze cum ar fi: comunicatele de presa, discursurile, prezentarile si alte materiale scrise .